Kasernen
- York
- Adjutant
- Från: Värmland
- Militär Grundutb: Infanteriet/Mek
- Intresse: Generellt intresse
- Kontakt:
För att folk inte ska registrera sig enbart för att skriva i kasernen.
viewtopic.php?t=1485&highlight=kasernenDaniel skrev: Nya regler gäller för forumavdelningen Kasernen. Nu beviljas endast medlemmar som har minst 100 inlägg möjlighet att skriva i Kasernen. Då man kommit upp i 100 inlägg så tilldelas man automatiskt access. MEN, att spamma forumet för att komma upp i det angivna antalet inlägg kommer endast att resultera i varningar och eventuellt en avstängning. De som inte sköter sig i Kasernen och inte kan hantera exempelvis politiska diskussioner, kommer att nekas access till Kasernen. Vi tilldelar inga medlemmar specialtillstånd att få access till Kasernen, så det är ingen idé att be om detta.
För att undvika förvirring: jag bor och verkar i Storbritannien.
- Admin
- Överbefälhavare
- Kön: Man
- Från: Stockholm
- Militär Grundutb: Annat
- Intresse: Jugoslaviska krigen
- Kontakt:
-
- Aspirant
- Kontakt:
Först och främst vill jag bara tacka för ett superbra forum! Sen vill jag bara säga att jag tycker det är en jättebra att man inte kan skriva i kasernen hursomhelst, då det är ett bra sätt att bibehålla fokusen på det som forumet handlar om. Men, jag tycker nog ändå att 100 inlägg är för högt antal inlägg, för att få tillstånd till att skriva i kasernen. Fast jag förstår nog att ni inte kan ha för lågt antal heller, då det också blir lätt att uppnå, för att sedan få fritt tillträde till kasernen. Aja, hursomhelst, vill bara säga att jag tycker det är jättebra att ni raderar inlägg som inte tillför diskussionerna i fråga något. Har varit på alltför många forum där alla möjliga oväsentliga inlägg får vara kvar hursomhelst, och det tycker jag är dåligt.
Keep up the good work!
Mvh
zindu
Keep up the good work!
Mvh
zindu
- McCoy
- General
- Från: Västerbotten
- Militär Grundutb: Frisedel
- Intresse: Modellbygge
- Kontakt:
Re: Kasernen
Enligt informationstråden som är postad här ovan så började 100 inläggsregeln att gälla i Kasernen redan före du blev medlem på KF.ThEd85 skrev:Hur kommer det sig att man måste ha 100 inlägg nu för att kunna posta där helt plötsligt?
100 är högt för en del och lågt för en del. Det beror nog på hur stor lust och vilja man har att sitta och skriva i forumet hur snabbt det går att fylla den kvoten. Sen så finns det de som inte alls skriver något i forumet utan bara läser, funkar för dem men jag tycker ändå att det är synd eftersom fler skribenter tillför till forumet.zindu skrev:Men, jag tycker nog ändå att 100 inlägg är för högt antal inlägg, för att få tillstånd till att skriva i kasernen.
- ww2-passion
- Aspirant
- Kontakt:
-
- Överste
- Från: Dalarna
- Militär Grundutb: Flottan
- Kontakt:
- ww2-passion
- Aspirant
- Kontakt:
Det tror jeg på , tak.
Det er min første dag i dette forum hvor jeg har travlt med at "suge" en masse til mig. Jeg er meget imponeret over denne web-site. Jeg har prøver en i Frankrig, men den kan ikke måle sig med denne. OK , der traf man og fik gode venner ( kompis) fra andre lande. Jeg tror jeg bliver boende!!
Det er min første dag i dette forum hvor jeg har travlt med at "suge" en masse til mig. Jeg er meget imponeret over denne web-site. Jeg har prøver en i Frankrig, men den kan ikke måle sig med denne. OK , der traf man og fik gode venner ( kompis) fra andre lande. Jeg tror jeg bliver boende!!
Jørn
- Patch
- 1:e Sergeant
- Kontakt:
- Kamikaze
- Kapten
- Från: Västra Götaland
- Militär Grundutb: Frisedel
- Kontakt:
- Kamikaze
- Kapten