Hedersmedlemmar

Denna avdelning är avsedd för diskussioner och synpunkter rörande vår hemsida och forumet. Här finner du även "officiella" tillkännagivanden och nyheter.
Låst
Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kön: Man
Från: Stockholm
Militär Grundutb: Annat
Intresse: Jugoslaviska krigen
Kontakt:

Hedersmedlemmar

Inlägg av Admin » 26 apr 2005 15:27

I denna tråd tillkännages vilka medlemmar som utnämns till Hedersmedlemmar, vilket är den högsta utmärkelsen man kan få på Krigsforum.se.

Bild

Denna särskilda status tilldelas de användare som på ett eller annat sätt, i positiv bemärkelse naturligtvis, stuckit ut från mängden med välskrivna inlägg, engagemang och hög aktivitet på forumet, långvarigt medlemskap och hjälpsamhet exempelvis. Det finns inte några särskilda riktlinjer att följa för att nå denna status. Anledning till utmärkelse är baserat på individuell prestation. Hedersmedlemmar utses av moderatorkåren.
Senast redigerad av 5 Admin, redigerad totalt 13 gång.
All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 26 apr 2005 17:57

Armchair Warrior tilldelas hedersmedaljen för lång och trogen tjänst, både som medlem och som moderator. Han var inte bara en av de första medlemmarna på forumet, men han har även under sin tid bidragit med många fantastiska inlägg. Dessutom har han gjort ett utmärkt jobb som moderator och lagt ner mycket tid på att förbättra forumet. Av dessa anledningar tilldelas Armchair Warrior (Johan) den högsta utmärkelsen som går att få på KF, Hedersmedaljen.

Bild
Senast redigerad av 2 Admin, redigerad totalt 23 gång.

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 23 maj 2005 21:49

matte_a tilldelas hedersmedaljen för allt möjligt höll jag på säga. Han är vår aktivaste medlem, och trots att han skrivit ca en miljon inlägg så har dessa alltid varit av hög klass. Matte gjorde även ett fantastiskt jobb som moderator en gång i tiden, och var med och formade forumet under dess kanske tuffaste tid, mer känt som "första krigsforumkriget" :-D

Matte är utan tvekan en värdig kandidat till hedersmedaljen och det är med stor glädje jag tilldelar allas vår matte_a denna utmärkelse!

Bild
Senast redigerad av 2 Admin, redigerad totalt 23 gång.

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 15 jun 2005 22:35

Rasputin tilldelas hedersmedaljen för lång och trogen tjänst, som medlem och som god ex-moderator. Han avgick som moderator på grund av tidsbrist och var under en period mindre aktiv vilket märktes tydligt, men nu verkar han vara tillbaka i gammal god form. Denna medlem besitter en fantastisk begåvning att uttrycka sig i skrift och hans kunskaper om allt och ingenting är ibland oroväckande stora.

Det är en mycket stor ära att ha en medlem som Rasputin bland oss här på Krigsforum och vi får hoppas att han aldrig lämnar oss. ;-)

Bild
Senast redigerad av 1 Admin, redigerad totalt 23 gånger.

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 21 sep 2005 23:04

patrick05 har berikat forumet med sina imponerande kunskaper och intressanta inlägg. Han lägger ofta ner enormt mycket arbete på sina inlägg som alltid har varit av hög kvalitet. På kort tid har Patrick utmärkt sig själv som aktiv och kunnig medlem och hans användarnamn har blivit synonymt med kvalitet, kunnande och trovärdighet. Patrick har varit till stor hjälp för många av forumets kunskapstörstande medlemmar.

Jag tvekar inte en sekund då jag nu utnämner patrick05 till Hedersmedlem.

Bild
Senast redigerad av 1 Admin, redigerad totalt 23 gånger.

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 23 nov 2005 14:16

Mille, ja behöver han någon närmare presentation? En av forumets verkliga stöttepelare och moderator sedan forumets begynnelse. Han är verkligen den man som jag skulle kunna tänka mig låta ta över forumet om jag själv en dag skulle bli tvungen att slänga in handduken. Oftast har vi inte ens behövt diskutera igenom saker, han har alltid agerat så som jag tänkt mig att situationen bör lösas. Nu slutar han som moderator och lämnar ett stort tomrum efter sig i moderatoradministrationen, men vi respekterar hans beslut och ser utnämningen av hedersmedaljen som en självklarhet.

Tack Mille...

Bild

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 28 dec 2006 18:54

Andreas är näste man i raden att tilldelas Krigsforums hederstitel. Andreas är att dömma av de karmapoäng han fått av sina meddebattörer en hjälpsam och kunnig person. Vi på Krigsforum uppskattar även hans humor och härliga debatteknik. Andreas har under sin tid på forumet hunnit med en hel del, bl a har han under tiden Wikidelen existerade hjälpt till som Wikimoderator, för att sedan gå över som moderator på forumet. På detta sätt vill jag och övriga medlemmar rikta ett stort tack till Andreas och hissa hans tröja i taket.

Bild

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Re: Järnkorset - Tilldelade Hedersmedaljen

Inlägg av Admin » 29 jun 2007 22:31

Setä, alles vår festprins, har sedan en lång tid tillbaka nu blivit ett naturligt inslag i forumets vardag och ingen har väl missat hans humoristiska kommentarer och upptåg. Förutom allt detta är han också en väldigt kunnig och hjälpsam medlem som bidrag med väldigt mycket under sin tid på Krigsforum. Jag vill rikta ett stort tack till dig Setä och uppskattar din närvo så till den grad att jag nu vill tilldela dig den åtråvärda KF-stjärnan...

Bild

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Re: Järnkorset - Tilldelade Hedersmedaljen

Inlägg av Admin » 24 okt 2008 22:10

Fenriz - moderator och medlem sedan urminnes tider. Har gjort ett fantastiskt jobb men har pga tidsbrist fått "step down" från sin roll som forumövervakare. Hur kan man tacka någon som frivilligt lagt ner sin tid på att göra sitt yttersta för att skapa en trivsam miljö för våra besökare och medlemmar. Fenriz kommer alltid att vara en i gänget och tillhör den grupp medlemmar som jag personligen ser som Krigsforums hjärta och själ. Ett stort tack från mig och alla andra.

Bild

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Re: Hedersmedlemmar

Inlägg av Admin » 16 jan 2010 23:29

Element_Five - moderator mellan 2007-08-22 och 2010-01-16. Gjorde under den tiden en fantastisk insats och var en mycket omtyckt moderator bland forumets medlemmar. Element är ett självklart inslag i detta forum och det vore inte detsamma utan honom. Han hedras med hedersmedaljen inte bara för sin insats som moderator, utan även för sin otroliga vänlighet, kamratskap, lojalitet, fantastiska personlighet och inte minst sitt engagemang för KF. Härmed hissas din tröja i taket och du blir för alltid en del av Krigsforums historia! Tack gode vän!

Bild

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 30 jan 2010 00:42

Jimmy har under sin tid som moderator med stort hjärta och på ett föredömligt sätt hjälp till att utveckla och vårda Krigsforum. Han har även producerat många intressanta och högkvalitativa inlägg i otaliga diskussioner på forumet och är alltid vänlig och beredd att stå upp för de svaga. En kille med båda fötterna på jorden och hjärtat på rätt ställe som kan stå som föredöme för oss övriga medlemmar på KF, både när det gäller vänligt bemötande så väl som bedrivandet av diskussioner.

För allt han tillfört forumet, både i sin roll som medlem så väl som i sin roll som moderator tilldelas härmed Jimmy forumets högsta utmärkelse: hedersmedaljen.

Tack kompis! :)

Bild

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kontakt:

Inlägg av Admin » 08 mar 2017 15:29

Jag har äran att erkänna Trismegistus verk här på KF över alla de år som han har varit aktiv. Senast det begav sig var den sjunde februari år 2010 då Jimmy erkändes. Men nu så är det dags igen. Trismegistus nu även han en hedersmedlem här på KF.

Ett stort hurra och gratulationer för det är du värd!

/Urban - Admin

Bild

Låst