Vilken/vilka politiker tycker du minst om?
- Raketen
- Menig
- Kontakt:
-
- Avstängd
Jag har varit i 11 nationer än så länge, oavsett om jag besöker alla länder på hela jorden skulle det bara övertyga mig mer om att det är rasernas variation som gör jorden så underbar!Raketen skrev:Ideologier är som religioner...bullshit. Mitt tips till alla smårassar och nassar är att ge sig ut i världen och resa lite. Det kommer att öppna ögonen på er och förhoppningsvis lära er respektera andra människor.Jocke skrev:Hihi, Landstorm hatar sin egen ideologi
-
- Överste
- Kön: Man
- Från: Dalarna
- Militär Grundutb: Flottan
- Kontakt:
- Wagner
- Fänrik
- Från: Stockholm
- Militär Grundutb: Infanteriet/Mek
- Intresse: Organisationer
- Kontakt:
Låter som om du snackar om hundar och katter...helt sjukt.Jocke skrev:Jag har varit i 11 nationer än så länge, oavsett om jag besöker alla länder på hela jorden skulle det bara övertyga mig mer om att det är rasernas variation som gör jorden så underbar!Raketen skrev:Ideologier är som religioner...bullshit. Mitt tips till alla smårassar och nassar är att ge sig ut i världen och resa lite. Det kommer att öppna ögonen på er och förhoppningsvis lära er respektera andra människor.Jocke skrev:Hihi, Landstorm hatar sin egen ideologi
Tommy Wagner
-
- Överste
- Militär Grundutb: Flygvapnet
- Kontakt:
- Twisted
- Regementsförvaltare
- Militär Grundutb: Luftvärnet
- Intresse: Medeltida krigföring
- Kontakt:
-
- Överste
- Kontakt:
Det var en bildserie som analyserades av en expert på Aftonbladet för några månader sedan. När Göran talat klart, och lämnat över ordet till kvinnlig kollega tar det inte kång tid förrän han började himla med ögonen, ta händerna för ansiktet och påtagligt visa att han tycker det är fullkomligt ointressant. Jag tror bildserien visade när han och Ulrika Messing gemensamt mötte pressen vid tillfälle.
dyslectics have more fnu...
- Twisted
- Regementsförvaltare
- Militär Grundutb: Luftvärnet
- Intresse: Medeltida krigföring
- Kontakt:
- Landstorm
- Regementsförvaltare
- Kontakt:
- Landstorm
- Regementsförvaltare
- Kontakt:
För jag har ju inte varit utanför Sverige gränser liksomRaketen skrev:Ideologier är som religioner...bullshit. Mitt tips till alla smårassar och nassar är att ge sig ut i världen och resa lite. Det kommer att öppna ögonen på er och förhoppningsvis lära er respektera andra människor.Jocke skrev:Hihi, Landstorm hatar sin egen ideologi

- Landstorm
- Regementsförvaltare
- Kontakt:
Skulle det inte va tråkigt om alla såg likadana ut, menar du?Wagner skrev:Låter som om du snackar om hundar och katter...helt sjukt.Jocke skrev:Jag har varit i 11 nationer än så länge, oavsett om jag besöker alla länder på hela jorden skulle det bara övertyga mig mer om att det är rasernas variation som gör jorden så underbar!Raketen skrev: Ideologier är som religioner...bullshit. Mitt tips till alla smårassar och nassar är att ge sig ut i världen och resa lite. Det kommer att öppna ögonen på er och förhoppningsvis lära er respektera andra människor.
- matte_a
- General
- Från: Halland
- Militär Grundutb: Infanteriet/Mek
- Intresse: Första världskriget
- Kontakt:
-
- Överste
- Kontakt: